facebook pixel base icon
ΚΑΛΑΘΙ
ΑΓΟΡΩΝ
0
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΑΘΙΟΥ 0.00€
Υπόλοιπο για δωρεάν μεταφορικά
Ηράκλειο: 35.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Ελλάδα: 55.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Παρακαλώ ανανεώστε τη σελίδα και προσπαθήστε ξανα. Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την ποσότητα. Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι. Τα προϊόντα προστέθηκαν στο καλάθι. Το προϊόν προστέθηκε στα Αγαπημένα Το προϊόν αφαιρέθηκε από τα Αγαπημένα Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Η συγκατάθεση για το newsletter ανανεώθηκε Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλώ, δοκιμάστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Βρώμη με Λιναρόσπορο Αλεσμένα - "Super πρωϊνό" (Βιολογικό)

υπερτροφές

Βρώμη με Λιναρόσπορο Αλεσμένα - "Super πρωϊνό" (Βιολογικό)
🔍
bio
sales!

Βρώμη με Λιναρόσπορο Αλεσμένα - "Super πρωϊνό" (Βιολογικό)

Αλέθονται σε δικό μας μύλο, την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας για να παραδοθούν σε εσάς φρέσκα χωρίς να έχουν χάσει τις βιταμίνες τους.
2.63€ 2.63€

Κατηγορία: Υπερτροφές

Σχετικές κατηγορίες: Διατροφή, Αθλητική διατροφή, Βιολογικά

Κωδικός Προϊόντος: 39-5679

Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

-
+
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι νιφάδες βρώμης - αποτελούν μία εξαιρετική τροφή που δεν θα πρέπει να λείπει από την καθημερινή διατροφή σας. Περιέχει σε μεγάλες ποσότητες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που είναι πολύ σημαντικές για την υγεία μας. Επίσεις περιέχει βιταμίνη Β6, ριβοφλαβίνη, θειαμίνη, αλλά και ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο και ψευδάργυρο, οπως και σε μικρότερη ποσότητα βιταμίνη Ε, φολικό οξύ και κάλιο.

Οφέλη στην υγεία με χρήση στην καθημερινή διατροφή:

1. Χοληστερίνη. Η χοληστερίνη είναι υπεύθυνη για ένα πλήθος καρδιαγγειακών νοσημάτων και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εχθρούς της καρδιάς μας. Οι διαλυτές φυτικές ίνες που περιέχουν σε αφθονία οι νιφάδες βρώμης, έχουν την ιδιότητα να δεσμεύουν και να απομακρύνουν την κακή χοληστερόλη, χωρίς να κατεβάζουν τα επίπεδα της καλής
2. Καρκίνος. Οι νιφάδες βρώμης, όπως και άλλα δημητριακά αλλά και λαχανικά, περιέχουν ένα πλήθος φυτοχημικών ουσιών. Πολλά φυτοχημικά είναι γνωστό ότι βοηθούν στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου. Επίσης, η υψηλή κατανάλωση φυτικών ινών έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνων που σχετίζονται με ορμονικές διαταραχές, όπως είναι ο καρκίνος του στήθους, των ωοθηκών, της μήτρας, αλλά και του προστάτη στους άντρες.
3. Ζάχαρο. Η κατανάλωση quaker βοηθάει στην αργή και σταδιακή αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Αυτός ο έλεγχος στα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα, προλαμβάνει πολλές επιπλοκές που σχετίζονται με τον σακχαρώδη διαβήτη. Επίσης, με την αργή αύξηση των επιπέδων στο ζάχαρο, επιτυγχάνεται έλεγχος της όρεξής μας, καθώς τα επίπεδα ενέργειάς μας παραμένουν σταθερά και δεν πεινάμε συχνά. Έτσι, μπορούμε να ελέγξουμε πιο εύκολα το βάρος μας.
4. Πεπτικό σύστημα. Η υψηλή περιεκτικότητα της βρώμης σε φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.
5. Αρτηριακή πίεση. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει πως η καθημερινή κατανάλωση μιας μερίδας quaker, βοηθάει στην καταπολέμηση της υπέρτασης και μειώνει αποτελεσματικά την αρτηριακή πίεση.


Ο λιναρόσπορος αποτελεί μια από τις αρχαιότερες καλλιέργειες στον κόσμο. Περιέχει φυτικές ίνες, Ω-3, Ω-6, ασβέστιο και βιταμίνη C και είναι χαμηλός σε νάτριο. Ο λιναρόσπορος ενδείκνυται σε πρόγραμμα διατροφής για χάσιμο λίπους και ανήκει στην ομάδα σουπερ τροφών (superfoods).

Ο λιναρόσπορος βοηθάει στη χοληστερίνη, καθώς είναι ένα τρόφιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και νάτριο και αποτελεί καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων και κυρίως α-λινολεϊκό οξύ (ALA), μαγνησίου, φωσφόρου, χαλκού, μαγγανίου, φυτικών ινών και βιταμίνης Β6.

Ειναι πλούσιος σε φυτοθρεπτικά συστατικά που ονομάζονται λιγνάνες, μία από τις κύριες κατηγορίες των φυτοοιστρογόνων που παρέχουν αντιοξειδωτική προστασία. Οι λιγνάνες μελετώνται για πιθανή χρήση στην πρόληψη καρκίνου, ιδιαιτέρως καρκίνο του μαστού και βοηθούν στην πρόληψη διαβήτη τύπου 2, ενισχύουν την γονιμότητα και μειώνουν τα συμπτώματα της προεμμηνόπαυσης.

Εφαρμογές:

Προσθέστε το μίγμα στο πρωινό με γάλα
Προσθέστε ένα κουταλάκι στη μουστάρδα ή στη μαγιονέζα που αλείφετε σε σάντουιτς σε ένα γεύμα.
Σε χυμό ή smoothies.
Πασπαλίστε σε σαλάτες ή σούπες.
Αναμείξτε μια κουταλιά της σούπας στο γιαούρτι σας.
Προσθήκη σε σάλτσες ντομάτας ή κατσαρόλας.
Προσθήκη σε κεφτέδες, μπιφτέκια, σνίτσελ ή ρολό.

free free shipping
1