facebook pixel base icon
ΚΑΛΑΘΙ
ΑΓΟΡΩΝ
0
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΑΘΙΟΥ 0.00€
Υπόλοιπο για δωρεάν μεταφορικά
Ηράκλειο: 35.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Ελλάδα: 55.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Παρακαλώ ανανεώστε τη σελίδα και προσπαθήστε ξανα. Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την ποσότητα. Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι. Τα προϊόντα προστέθηκαν στο καλάθι. Το προϊόν προστέθηκε στα Αγαπημένα Το προϊόν αφαιρέθηκε από τα Αγαπημένα Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Η συγκατάθεση για το newsletter ανανεώθηκε Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλώ, δοκιμάστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Πλιγούρι - Χόντρος Ελληνικός

διατροφή

Πλιγούρι - Χόντρος Ελληνικός
🔍
sales!

Πλιγούρι - Χόντρος Ελληνικός

Το πλιγούρι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που σημαίνει ότι μετά την κατανάλωση του ανεβάζει τη γλυκόζη του αίματος πιο ήπια και έχει υψηλό δείκτη κορεσμού δηλαδή σας χορταίνει περισσότερο σε σχέση με άλλους υδατάνθρακες όπως το ρύζι και τις πατάτες.
1.10€ 1.10€

Κατηγορία: Διατροφή

Κωδικός Προϊόντος: 40

Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

-
+
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Παλαιότερα στην Ελλάδα αποτελούσε για χρόνια βασική τροφή μέχρι που έκαναν την εμφάνιση τους τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι ένα από το πιο υγιεινά δημητριακά που μπορεί να προσθέσει κανείς στο διαιτολόγιό του. Το ίδιο τρόφιμο έχει πολλές ονομασίες ανάλογα την περιοχή. Το πλιγούρι ή μπλουγούρι ή πουργκούρι ή χόντρος είναι τροφή υψηλής βιολογικής αξίας, αποτελεί δημητριακό και όχι ζυμαρικό και γίνεται από πολλά διαφορετικά είδη σιταριού, κυρίως όμως από το σκληρό σιτάρι. Αποτελεί το προϊόν του πυρήνα του σιταριού.

Φυτικές ίνες: τρόφιμο με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάτι που βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

Γλυκαιμικός Δείκτης: Παράλληλα, το πλιγούρι προτείνεται και σε διαβητικούς ασθενείς, διότι είναι άριστη πηγή υδατανθράκων, αλλά έχει και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι μετά την κατανάλωσή του ανεβάζει τη γλυκόζη του αίματος πολύ πιο ήπια από άλλες πηγές υδατανθράκων (π.χ. πατάτες). Αρκεί να μην μαγειρευτεί για πολύ ώρα. Το γεγονός ότι το πλιγούρι μπορεί να προστεθεί σε πολλές συνταγές αλλά και να συνοδέψει σχεδόν όλες τις πρωτεϊνικές πηγές του πιάτου μας, δίνει στο διαβητικό ασθενή μια ποικιλία στη γεύση και στο πιάτο του.

Βιταμίνες: Η θρεπτική αξία του πλιγουριού ενισχύεται λόγω των μεγάλων ποσοτήτων βιταμινών του συμπλέγματος Β που περιέχει, όπως νιασίνη, ριβοφλαβίνη και θειαμίνη. Η έλλειψή των βιταμινών αυτών προκαλεί μεταξύ άλλων, κούραση, ατονία και κεφαλαλγίες. Επιπλέον αυτές οι βιταμίνες είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία των νευρικών κυττάρων, άρα και του εγκεφάλου και έτσι τροφές που είναι πλούσιες στις βιταμίνες αυτές είναι σημαντικό να εντάσσονται συστηματικά στο πιάτο μας. Πολλές μελέτες τελευταία μάλιστα, έχουν ενισχύσει το σημαντικό ρόλο τους στην μνήμη και μάλιστα σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας

Μέταλλα: Το πλιγούρι επίσης είναι πλούσιο σε κάλιο και φώσφορο, σελήνιο και μαγνήσιο. Η έλλειψη καλίου συνδέεται με καρδιακή αρρυθμία και αυτό γιατί το κάλιο βοηθάει στην ρύθμιση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Ο φώσφορος αφετέρου συμμετέχει στην ανάπτυξη του μυϊκού ιστού, στην διατήρηση και δημιουργία των οστών, καθώς και στην καλή λειτουργία της όρασης. Το σελήνιο προασπίζει τον οργανισμό με την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση, γι’ αυτό είναι σημαντικό τροφές που είναι πηγές του να έχουν συχνά θέση στο πιάτο μας. Και τέλος το μαγνήσιο είναι ένα απαραίτητο συστατικό του πλιγουριού, καθώς αφενός η έλλειψή του έχει συνδεθεί με την σωματική κούραση και τις μυϊκές κράμπες, αφετέρου επηρεάζει θετικά την μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Μαγείρεμα
Η αναλογία είναι 2 φλιτζάνια νερό (ή και ζωμό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε) για 1 φλιτζάνι πλιγούρι. Το μαγειρεμένο πλιγούρι μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο για περίπου 3-4 ημέρες.
Αποθηκεύστε το πλιγούρι όπως το ζυμαρικά ή το ρύζι δηλαδή σε ένα αεροστεγές γυάλινο δοχείο σε μέρος δροσερό και σκιερό, μακριά από ήλιο και υγρασία.

Διατροφική αξία ανά 100 g
Ενέργεια 1.430 kj - Θερμίδες 342 kcal - Υδατάνθρακες 75,87 g - Σάκχαρα 0,41 g - Δαιτητικές Ίνες 18,3 g - Λιπαρά 1,33 g – Πρωτεϊνες 12,29 g

Βιταμίνες: Βιταμίνη Α 9 ΗΥ - Θειαμίνη (Β1) 0,232 mg (20%) - Ριβοφλαβίνη (Β2) 0,115 mg (10%) - Νιασίνη (Β3) 5,114 mg (34%) - Βιταμίνη Β6 0,342 mg (26%) - Φυλλικό οξύ (Β9) 27 μg (7%) - Βιταμίνη C 0,0 mg (0%) - Βιταμίνη D 0,10 mg (%) - Βιταμίνη E 0,06 mg (0%) - Βιταμίνη K 1,9 μg (%)

Ανόργανα συστατικά: Ασβέστιο 35 mg (4%) - Σίδηρος 2,46 mg (19%) - Μαγνήσιο 164 mg (46%) – Φώσφορος 300 mg (43%) - Κάλιο 410 mg (%) - Νάτριο 17 mg (1%) -Ψευδάργυρος 1,93 mg (20%)

Πηγή: MedNutrition

free free shipping
1