facebook pixel base icon
ΚΑΛΑΘΙ
ΑΓΟΡΩΝ
0
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΑΘΙΟΥ 0.00€
Υπόλοιπο για δωρεάν μεταφορικά
Ηράκλειο: 35.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Ελλάδα: 55.00€ Δωρεάν μεταφορικά
Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Παρακαλώ ανανεώστε τη σελίδα και προσπαθήστε ξανα. Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την ποσότητα. Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι. Τα προϊόντα προστέθηκαν στο καλάθι. Το προϊόν προστέθηκε στα Αγαπημένα Το προϊόν αφαιρέθηκε από τα Αγαπημένα Το καλάθι δεν ανανεώθηκε. Η συγκατάθεση για το newsletter ανανεώθηκε Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλώ, δοκιμάστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας.
Συνταγές

Σαλάτα με κινόα (quinoa) και λαχανικά

Σαλάτα με κινόα (quinoa) και λαχανικά

Συστατικά:

150 γρ. κίνοα

500 γρ. μανιτάρια λευκά φρέσκα

4 κ.σ. μαϊντανό και άνηθο ψιλοκομμένο (ή άλλα αρωματικά)

1 καρότο, κομμένο σε λεπτές φέτες

2 πιπεριές κόκκινες, φρέσκες ή ξιδάτες από βάζο, κομμένες σε λωρίδες

Ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού, αλάτι, πιπέρι

3 κ.σ. ηλιόσπορο ή/και πασατέμπο καθαρισμένο και καβουρντισμένο (προαιρετικά)

Οδηγίες:

1. Μουλιάζουμε την κίνοα σε λίγο νερό για 20 λεπτά και μετά την ξεπλένουμε καλά σε τρεχούμενο κρύο νερό, για να φύγει το πικρό φιλμ που περιβάλλει τους σπόρους.

2. Τη βάζουμε σε μια μικρή κατσαρόλα με 350 ml (1 ½ κούπα) νερό, προσθέτουμε αλάτι και σιγοβράζουμε για 20 λεπτά.

3.Αποσύρουμε από τη φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και την αφήνουμε να ξεκουραστεί για 5 λεπτά.

4.Την αφρατέυουμε με το πιρούνι.

5. Όσο γίνεται η κίνοα, κόβουμε τα μανιτάρια σε λεπτές φέτες και τα σοτάρουμε σε 2 κουταλιές καυτό λάδι μέχρι να χάσουν τα υγρά τους και να πάρουν χρώμα.

6.Ανακατέβουμε όλα τα υλικά της σαλάτας μαζί και την βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει.

Χωρίς αλάτι, λάδι και λεμόνι διατηρείται καλά για μια δυο μέρες.

7.Την σερβίρουμε με λάδι και λεμόνι, αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με τους καβουρντισμένους σπόρους.

Συμβουλές:

Αγαπημένη τροφή των Ίνκας, η κίνοα είναι ένας μαγικός σπόρος: εύπεπτη, με μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη. H κίνοα είναι ιδανική επιλογή για όσους νηστεύουν και μια ευχάριστη αλλαγή από το ρύζι, το πλιγούρι ή το σιτάρι, με τα οποία μπορεί να αντικατασταθεί.

Πηγή συνταγής: http://www.gourmed.gr