«Κανέλα» Το Χριστουγεννιάτικο Μπαχαρικό και όχι μόνο…..

Χρήση του:
Στη μαγειρική χρησιμοποιείται κυρίως ως καρύκευμα και στη ζαχαροπλαστική περιλαμβάνεται σε πολλές συνταγές όπως η μηλόπιτα, οι λουκουμάδες, τα μελομακάρονα, τον μπακλαβά κ.α. Επίσης προστίθεται ως αρωματικό σε καραμέλες, καφέ, τσάι, ζεστή σοκολάτα, λικέρ και σε πολλά άλλα αλκοολούχα ποτά.

Υγεία:
Οι επιδράσεις της κανέλας στην υγεία μας, φαίνεται να είναι ευεργετικές. Έχει βρεθεί, ότι η κανέλα έχει αντικαρκινική, αντιφλεγμονώδη,  αντιμικροβιακή και αντιοξειδωτική δράση. Σε πολλές μελέτες έχει παρατηρηθεί ότι συμβάλει στην αναστολή ανάπτυξης βακτηρίων και μυκήτων συμπεριλαμβανομένων των Helicobacter pylori, Candida καθώς και στην σαλμονέλωση.

Μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί σε ασθενείς με προδιαβήτη ή αντίσταση στην Ινσουλίνη έχουν αποδείξει, ότι η κανέλα μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα αλλά και την ευαισθησία στην Ινσουλίνη. Φαίνεται ότι οι πολυφαινόλες που περιέχει μιμούνται την δράση της Ινσουλίνης και κατά συνέπεια συμβάλουν στον έλεγχο της γλυκαιμίας.   

Επιπλέον, φαίνεται ότι η κανέλα επιδρά θετικά και στη ρύθμιση του Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου ΙΙ. Έχει παρατηρηθεί, ότι η χορήγηση έως και 6 γραμμαρίων κανέλας την ημέρα μειώνει τα επίπεδα της γλυκόζης νηστείας κατά 18-29%, τα τριγλυκερίδια 23-30%, την LDL χοληστερόλη 7-27%  και την ολική χοληστερόλη 12-26%. Φαίνεται ότι η κατανάλωση 1-6g κανέλας την ημέρα έχει θετική επίδραση στο Διαβήτη τύπου ΙΙ ενώ μεγαλύτερες ποσότητες μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ηπατική λειτουργία.
Στο Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου ΙΙ, τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος πρέπει να διατηρούνται εντός των φυσιολογικών ορίων και η Γλυκοζυλιωμένη Αιμοσφαιρίνη(HbA1c) να παραμένει κάτω από το 7%. Έχει παρατηρηθεί, ότι η χορήγηση 2 γραμμαρίων κανέλας ημερησίως μπορεί να συμβάλει στην μείωση της Γλυκοζυλιωμένης Αιμοσφαιρίνης (HbA1c) καθώς και στη σημαντική βελτίωση της αρτηριακής πίεσης. Φαίνεται ότι η κανέλα έχει την ικανότητα να καθυστερεί την εκκένωση του στομάχου (γαστρικού περιεχομένου) με αποτέλεσμα να μειώνονται τα επίπεδα της μεταγευματικής γλυκόζης και της Γλυκοζυλιωμένης Αιμοσφαρίνης (HbA1c) σε ασθενείς με Διαβήτη τύπου ΙΙ.

Έτσι, σημαντικό θα ήταν να εντάξουμε την κανέλα στην καθημερινή μας διατροφή, προσθέτοντας ένα κουταλάκι κανέλα σε σκόνη στο γιαούρτι, στο τσάι, στον καφέ, στη φρουτοσαλάτα, στο γάλα με τα δημητριακά, σε κρέμα ή ρυζόγαλο, σε διάφορα γλυκά, σε ένα μείγμα milkshake με διάφορα φρούτα της αρεσκείας μας καθώς και σε φαγητά που καταναλώνουμε καθημερινά. Η κατανάλωσή της έτσι, θα μας δώσει μια διαφορετική ανατολίτικη γεύση και θα μας βοηθήσει στην ρύθμιση του σακχάρου του αίματός μας.

Ενέργεια (kcal) 6
Πρωτεΐνες gr 0.10
Λιπαρά gr 0.03
Υδατάνθρακες gr 2.10
Φυτικές ίνες gr 1.4
Ασβέστιο mg 26
Σίδηρος 0.22
Μαγνήσιο 2
Βιταμίνη C 0.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπαχαρικά αγνά κι αρώματα εκλεπτυσμένα, φρούτων και λουλουδιών. Αληθινή ανάσα ζωής, αιθέρια, φρέσκια, ευεργετική και θεραπευτική, για όλα τα χειροποίητα φαγητά σας, το τσάι, τους χυμούς ή τον καφέ σας θα βρείτε εδώ στο "Μπαχαροπωλείο" του Ηρακλείου που πάντα θα στηρίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες της δικής σας ξεχωριστής, μοντέρνας ή παραδοσιακής κουζίνας. Καλοκαιρινού 141, Ηράκλειο Κρήτης

Το καλάθι είναι άδειο.

cart user close deco_1 deco_2 lens phone-handset sc-pin sc-fb sc-tw sc-yt shipp-free tracking